1 September 2008 / B

Just nu är jag GRYMT sjuk, men jag måste faktiskt säga att jag inte har något imot det.
All mat smakar för tillfället motbjudande, så jag ska nog hålla mig till vattenflaskan från och med nu.

Dock, med motivationen att få bra betyg, så tvingar jag mig att gå till skolan, även om jag blir sur och grinig efter halva dagen.
Funderar på att köpa gymkort eller liknande, men är inte speciellt glad på att behöva spendera några pengar alls.
Man vill ju alltid ha mycket pengar till hands.

 Idag har det inte blivit särskilt mycket.
Vanilj yoghurt till frukost, filmjölk och kanel till lunch och sedan tomatsoppa till middag.

Ska nog springa iväg och plugga lite nu, och imorgon ska man leta brevpapper och kanske köpa pärlor.
Jag vet inte hur det är med er, men att ha nånting med mig runt halsen eller armen påminner mig konstant vad jag har att kämpa för.
Så imorgon ska jag köpa pärlor och skapa ett armband eller halsband som skall påminna mig vad jag kämpar för.

På senaste tiden tar jag åt mig av nästan allt som sägs, vilket känns konstigt.
Vanligtvis brukar jag bara räcka ut tungan eller rycka på axlarna när någon skämtar om att man är lite tung, men nu är det som om värsta dissen.

På bussen börjar man också märka att man inte är den smalaste, och man blinkar nästan inte när man får syn på en smal människa som kommer gående.
”Så där vill jag se ut.”  Tänker man, och hatar sig själv för att man inte är lika smal och fin som dom é.
Måste kämpa.

Ät Inte.
Ät Inte.
Ät Inte.


"People don´t see me. No one sees me.
It´s like being fat. No one takes you seriously.
You just don´t exist-you´re so big, you´re not even there."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0