15 September 2008 / B


Från och med imorgon ska jag ( B ) gå på en fasta som inkluderar endast vatten och halstabletter ( jag har väldigt ont i halsen. ) och denna fasta ska vara i minst… 96 timmar.
Från Tisdag till Fredag.
Min magsäck behöver krympa, och efter fastan tänker jag börja med en sallad.

Jag blir så jävla sur på mig själv om jag inte klarar detta.
Jag har klarat det förut, så varför inte nu?
 Det gäller bara att lämna alla pengar i skrinet, och att undervika middagsmaten hemma.

Skulle helst gå ner och laga en snabb portion tomatsoppa just nu, men sparar hellre de till efter fastan.
Önska mig lycka till.
Om saker går som planerat så får jag köpa mig nått plagg som belöning.

"You have a choice to make, do you want to be 'Normal' and overweight like the rest of the world,
Or do you want to be unique and be that girl every overweight person wants to be? It's all up to you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0