18 September 2008 Inlägg 2 / B

Kom precis hem från ännu en kväll spenderad med M.
Kollade bland annat på Top Model, Lyxfällan och Hell’s Kitchen.
Sedan torterade vi varandra genom att säga massa underbara maträtter som vi vill ha men inte kan få;

Pommes frites med bearnaisesås.
Oxfilé, klyftpotatis och ännu en gång bearnaisesås.
Ugnsbakad potatis med smör.
Älgfile.
Pizza.
Hamburgare med smält ost.
Pasta med gräddsås.


Jag praktiskt taget dreglade, men magen gjorde sig inte påmind.
Och jag måste faktiskt säga, att om en skål med pasta dränkt i gräddsås hade ställts framför mig, och en banan, så hade jag valt bananen om något.
Tänker INTE bryta min fasta nu.
Bara en dag kvar. 24 timmar.
Jag SKA klara det.

 Som jag skrev förut så bakade jag två tigerkakor och två pizzor ( dränkta i ost, mozzarella, skinka, tomatsås och olivolja.) men jag åt inget själv.
Känner mig dock EXTREMT skyldig att jag gav M en pizzabit och en bit tigerkaka.
Hon FÖRTJÄNAR bättre.

Slogs just av yrsel igen när jag skulle gå upp och öppna dörren, så att hunden kunde komma in i mitt rum. Och hemma hos M så kändes det som om hela världen bestämde sig för att rulla runt, men det blev bättre när jag fick ett glas vatten.
Förhoppningsvis glömmer jag inte att ta med vattenflaskan till skolan imorgon.

 Nu är det dags att göra läxorna som ska in imorgon, och sedan blir det bums i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0