3 September 2008 / B

Sitter just nu här och kliar på myggbetten på händerna.
Har precis kommit hem från en promenad med M ( dock inte så lång, bara en timma ungefär.) och nu ska jag till att stänga av datorn.
Men ett litet inlägg först hinner vi ju alltid med.

 Denna följande månad blir det verkligen hårdkörning. Alla ursäkter i boken skall användas, och inga undantag skall göras.
 M fick mig verkligen grymt motiverad idag.
Men sen när lyckas hon INTE trycka in lite motivation i mig?

Fick bilder från min släktträff imorse, och jag måste faktiskt säga att jag ser FÖRJÄVLIG ut på bilderna.
Så hela dagen har jag gått och vart smådeprimerad, nära gråten flera gånger till och med.
Man blir paranoid och börjar tänka ’Pratar dom om mig? Tycker dom att jag är fet?’, ’Skrattar dom åt mig?’ och ’Varför tittar dom ens åt mitt håll. Jag är inte värd deras uppmärksamhet ens. JAG hade bara äcklats av mig själv om jag vart i deras skor'.

 Det värsta är väl när man börjar tänka så även om kompisar. Man slutar lita på folk, och misstänker hela tiden att dom pratar om hur fet man är. Och inget annat kan man göra än att titta ner i skolbänken och rycka lite i kläderna, så att dom ska bli mer pösiga.
Täcka mer, så att dom slipper se på en.
Jag VILL inte se ut såhär.

Så lite av motivationen är nog också att nästa gång släktingar ser mig skall jag vara smalare.
Iaf med ett BMI på minst 19 . Skall börja leka runt med smycke-tillverkling lite, då detta tar ganska så mycket koncentration, och man får annat än mat att tänka på hela tiden.
Plus, det är grymt kul att gå runt med saker man gjort själv.

Den 16 September kommer den nya ELLE ut ( jag LÄNGTAR.) Och förhoppningsvis kan jag & M åka till Ullared snart. Jag hoppas att dom har låg kalori tomatsoppa där <3 Ett plus är ju att man BRÄNNER jävligt mycket kalorier när man går runt där och letar.

"She couldn't put her true feelings into words, even if she wanted to.
She still hadn't put it all together to her own satisfaction.
All she knew was, the thinner she got, the better she felt about herself.
 There might be a chance to build a brand-new person, someone stronger, more perfect in every way.
Sometimes she wanted to scream at everyone who wouldn't even try to understand.
They were trying to stop her from doing the one thing she knew was important."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0