6 September 2008 / B

Quod me nutrit, me destruit


Idag kan jag erkänna har vart en av de värsta dagarna någonsin.
Men jag har inte förlorat hoppet. Nej. Visst känner jag mig så fet att jag tror jag kommer att numera rulla fram, men man förlorar inte förrän man ger upp.
Och jag har aldrig gillat att förlora.
Jag gick ner till bryggan ikväll, och ställde mig med ansiktet mot vindens riktning.
Regnet öste ner, men det kändes som om det tvättade bort dagens synder, så jag hade inget imot det.
Jag fann nytt hopp, då jag såg den övergivna badstranden, och då jag lunkade hemåt, fann jag inte en, Men TVÅ vägar som jag lätt kan bestämma mig att springa på, när mörkret fallit.
Kanske stiger jag upp extra tidigt , eller springer en runda innan jag går och lägger mig imorgon.
Jag behöver lite förändring.

I don't care if it hurts,
I want to have control,
I want a perfect body,
I want a perfect soul.

Jag smög in i brorsans rum idag, och kikade runt.
Såg en burk med tabletter, och tog upp den bara för att kolla vad det var.
Med en gång avgudade jag och hatade jag honom på samma gång.
Stack 2, med Ma huang (500mg).
Jag har letat efter en produkt med Ma Huang i på flera hemsidor, i flera veckor nu.
Självklart tog jag ca 6 piller, i god tro om att han inte skall märka.
Ska se hur de fungerar nu, och om det går bra, så tror jag bara att M blir glad.
Jag sparar en eller två till dig M, så att du också får pröva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0