15 April 2009 / B


DIN JÄVEL M!
HAHAHAHAH!

Jag visste allt att du skulle lura mig!
30 minuter, jo pyttsan!
Mjo, nog fan är jag glad att du lurar mig ibland M.
Du får mig alltid att kämpa som en gris med högaffeln i arslet.
Lite synd dock att vi inte stannade och gjorde lite kondition efteråt.
Hade velat ligga på minus tusen idag igen.
Nåväl.
Får nöja mig med -400 nånting
Man kan ju inte få allt här i världen.

LÅNG dag idag, och in i helvete vad trött jag var.
Vitt bröd ligger och lurar i varje gatuhörn, likväl godis och glass.
Var så JÄVLA nära att jag tog med mig kortet idag, så att jag skulle kunna köpa bananer, men jag väntar nog tills en dag då jag INTE går i skolan och får söt sug.
Eller så ber jag väl far min att köpa några. Eller mor.
Dom åt ju upp alla mina.
Slampor é vad dom är.

Ska nu borsta tänderna, lägga mig ner och läsa ut en bok, och sedan sova gott.
Är så jävla pepp.
Har gått ner...2.6 KG sen 11 April.
Vilket alltid är något, eller hur?
2.6 KG på 4 dagar.
Förhoppningsvis har jag gått ner mer tills imorgon.
Önska mig lycka till, mina små älsklingar.
OCH M!
VI HAR FÅTT EN TILL PRENUMERANT!

En brud i min klass har börjat klaga på att jag underviker att äta lunch i matsalen tillsammans med alla andra.
Att jag istället sitter där med ett glas vatten, eller annars inte går alls.
Jävla kossa kan hon få vara själv.
Hon äter så JÄVLA mycket att det inte är klokt.
Jag blir lika chockad varje gång.
två Nutrilett bars ( 231 kcal i varje ), tre hamburgare ( MED VITT HAMBURGERBRÖD! ) dressing, potatismos, sallad och tre glas fyllda med äppeljuice hann och smälla i sig på en timma.

Hon...Gör...Mig...Rädd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0