15 april 2009 /M

Nu är jag fet. Igen.
Jag var ju verkligen på väg neråt där ett tag, men det här lovet har vänt på hela pannkakan. Idag väntar mitt första gymbesök på jag vet inte hur länge, och jag skall ge järnet. Har ätit min frukost bestående av knappt 1,5 dl naturell yoghurt (ung. 100 kcal) med kanel på. Tänkte att jag skulle planera upp min dag idag så att det verkligen inte slinker ner någonting onödigt, och såhär kommer den att se ut:
  • Morgon; Frukost ung. 100 kcal
  • Skola; ingen lunch
  • Gå i stan med en kompis för att hitta present; där bränns det nog en del :)
  • Hem; En halv portion linssoppa
  • Cykla till gymmet; skall ta reda på hur mycket jag bränner på det
  • Gymma
  • Cykla hem
Har liksom ätit som en gnu nu på senaste tiden, och det behövs verkligen att bli ändring på det! Jag är glad om jag verkligen lyckas hålla mig till det här. Det där med att gå i stan med en kompis är ju verkligen farligt för det finns ju grejer att äta överallt, och har man pengar är det ju lätt att synda.. Nu måste jag göra mig iordning för skolan!

Känner pirret av motivation i hela magen, självklart skall det här gå! Hörs ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0