16 April 2009 / B


Tänkte skriva ett kort inlägg innan mamma och pappa kommer hem.
Dom är och handlar just nu.
Förhoppningsvis kommer dom ihåg att köpa bananer.
Jag saknar sötman av det.

Var på gymmet idag själv, och det blir inget spinning pass för mig, nej.
Har en stor redovisning imorgon, och jag har inte ens börjat.
Mycket duktigt av mig, jag vet.

Gick inte ner någonting sen igår, vilket har stört mig HELA DAGEN.
Funderade på att ta två laxerings-tabletter för att få ut det mesta ( inte precis som om allting funktionerar som vanligt när man inte äter lika mycket som vanligt. ) men jag tog två i söndags, och jag vill inte ta för många gånger i veckan, med tanke på att systemet kan stänga av och behöva 'hjälp' i framtiden.
Nej tack.
En gång i veckan högst får de två små pillerna hamna i min mun.

Är det någon mer som finner sig ha mindre tålamod med kompisar?
Jag fräste riktigt av en klasskamrat idag ( han söker ganska mycket uppmärksamhet ibland. ) och jag ignorerade honom nästan totalt sista lektionen när han försökte prata med mig.
och vi brukar ändå komma ganska bra överrens.

Sen jag kan nämna en SKRÄCKHISTORIA!
Jag ska på filmkväll hos en kompis på lördag.
Ja, jag vet.
Man får riktigt rysningar när man tänker på det.
Skräp mat i stora lass förväntar jag mig.
Kan inte sova över där, för jag har jobb klockan 03.00 på Söndagen.
frågan är om jag ens KAN gå.
Känns hemskt att dissa henne.
Men jag måste hålla mig fokuserad på att hålla mig borta från mat.

Magen började kurra i slutet av min sista lektion, och på spårvagnen till gymmet ville jag sitta i fosterställning, för den var så högljudd.
Tack, högljudda människor runt omkring.
Tack <3
Har känt mig ganska lätt i huvudet på sista tiden, som om jag är på gränsen till att svimma.
Inte RIKTIGT yr, men ganska nära.

Nu ska jag försöka få klart inför redovisningen jag har klockan tio imorgon.
Men först ska jag hjälpa mamma och pappa packa upp.
Kul att räkna kalorier <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0