17 april 2009 /M

God morgon!

Sitter här med min frukost (en kopp te) och läser bloggar :) Myspys, speciellt med solen skinandes in genom fönstret.
Var som sagt på spinningen igår, och jag kan ärligt tycka att 60 min var bra mycket roligare än 45! Och konstigt nog så går 60 min mycket fortare än 45 min också.. B kunde ju inte gå så jag gick med en annan kompis, som jag dessutom följde hem sedan. En redig omväg, så det var ju bra :) Efter spinningen sprang vi på löpband och sedan styrka. Var väl där ca 2 timmar, och minst en timmes promenad hem.
Tills dess hade dagen faktiskt gått ganska bra; havregrynsgröt till frukost, liten middag och sånt där. När jag kom hem från gymmet drack jag en mugg te, och det är där det borde tagit slut.. Men nej nej, av någon anledning började jag i stort sett hetsa.. Flera knäckebröd PLUS en tallrik naturell yoghurt med russin i. Och ett glas juice. Fyfan säger jag bara, men det mesta fick så snällt komma upp igen om man säger så..


Nu är det skola till halv tre, och jag tänker inte äta någon lunch. Hade hoppats på att kunna gymma idag, men det verkar inte som att jag kommer att hinna det. Skall ju på någon slags "grillfest" ikväll, och nej jag tänker inte varken grilla eller äta någonting. Men däremot kommer jag säkert att dricka, hmmf. Jaja, inte varje dag jag gör det så ibland får man väll "unna sig".

Nu måste jag göra mig iordning och åka till skolan!



Kommentarer
Postat av: -Moi

Svar: ja, prova det! lika gott som det ser ut :D

2009-04-17 @ 11:36:58
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0