18 April 2009 / B


Okej, idag blev INGEN bra dag.
Förfärlig  till och med.
MÅÅÅÅNGA kalorier, mycket fett, ingen träning och ännu en gång, mycket kalorier.
Var på filmkväll hos en kompis och åt konstant, och innan dess hade jag hets ätit.
Fattar ni?
Hets ätit.
Jag kunde inte ens spy för att mamma och pappa var hemma.
Lyckades dock övertala mor min att köpa nya skor till mig och en ny sport-BH.
Så nu jävlar, gubbar, blir det träning utan skavsår på fötterna!

Ska slänga mina gamla gymnastikskor tror jag... Eller man kanske kan använda dom till att jogga utomhus i framtiden?
Nja, vi får se.

Tog två laxerings-tabletter igår kväll, och i morse hade jag VÄRSTA magknip. Magen kändes dock tom, och jag låg totalt på minus 13.2 KG.
Vilket alltid är något.
Så idag, denna förfärliga lördag, tänker jag faktiskt inte skämmas så EXTREMT över.
Jag behövde skratta, behövde glömma, behövde sluta räkna för ett tag.
Visst, på vägen till bussen så ville jag bara stoppa fingrarna i halsen och spy, eller springa i flera hundra timmar, men jag tog kontroll över mig själv.

Ser NÄSTAN bra ut i ett par toppar jag köpte förra året. Några KG till så jävlar ska ni se.

Övriga tecken på vikt minskning; jag kan knäppa bältet fyra snäppen längre in.

Ska snart ut och jobba, vilket bränner 810 kalorier.
Sen ska jag sova, sen till gymmet, sen plugga, sen ut med hunden och sen sova igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0