19 April 2009 / B


Jag är så jävla, jävla, jävla fet.
Hur fan lyckas man gå upp 1.4 KG på en helg?
Ush, näh, jag får inte ge upp.
Blev ingen träning idag, då jag vaknade klockan 16.30 och gymmet stängde klockan 19.00.
Hade, om jag åkt, endast hunnit vara där i cirka en halvtimma eller så.

nej, nu fan
M, någon dag ska vi två ut och leta i leksaksaffärer.
Jag vill ha en rockring. Har hört att det ska vara jävligt bra träning för magen.

Ska till gymmet direkt imorgon, vara där i några timmar medens resten av folket i Sverige är på jobbet och i skolan, och sedan ska jag hem, gå ut med hunden, hoppa hopprep i några minuter och så vidare.
Ska även köpa två naturdiet smoothies att ha i kylskåpet.
Får komma ihåg att skriva mitt namn på dom så att bror inte tar dom.

Någon som vet någon speciell affär man kan få tag i rockringar i?

Och just det ja.
M, hur blir det med efedrinet?

Har övertalat mamma att vi ska lämna in våra cyklar på service. Min cykel är totalt trasig och mammas cykel är som sagt gammal och inte precis den första man väljer när M propsar på en cykeltur.


 

Kommentarer
Postat av: Sara

appropå ef, vart har ni tänkt köpa ifrån?

2009-04-19 @ 23:36:35
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: Anonym

BR har rockringar, hehe

2009-04-20 @ 16:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0