19 april 2009 /M

Okej. Kan ju bara meddela att den här helgen har gått skrämmande äckligt dåligt. Har druckit alkohol, vilket har lett till att jag ätit som en gris och inte tränat. Men det där med träningen har faktiskt sin förklaring: Mina hälar har öppna köttsår som inte slutar vätska sig. Det gör ont bara att stå - utan strumpor och skor. Jag vågar inte ens tänka på att stoppa ner dom i ett par skor, jag vågar inte ens tänka på att göra någonting som snuddar vid hälarna. Så nu vet jag inte hur lång tid det tar tills jag får tillbaka hud på dom, och kan börja träna :(

Imorgon är det i alla fall måndag och då blir jag en nyttig M igen :) Jag får nog acceptera att det alltid går lite sämre för mig på helgerna, och kanske är inte det bara negativt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0