2 april 2009 /M

Huh. Sitter och söker jobb. Eller jag menar, sitter sovande och skriver jobb. Är helt ofattbart trött, igen.
Trots dagens fruktansvärda start så har det faktiskt gått väldigt bra, och jag är jättenöjd!

Började dagen med en bit kladdkaka, fyfyfy! Men jag kunde inte låta bli en bit när den såg sådär inbjudande ut i kylskåpet. Jaja, det resulterade i alla fall i att jag inte åt någonting i skolan, samt gick en 40 minuters promenad inne i stan (ca 200 kcal) :) Alltid något! Sedan gymmade jag, och promenerade hem = ungefär 900-1000 kcal.
När jag kom hem var mina systrar på besök, och självklart satt de vid middagsbordet och åt. Kunde såklart inte smita från det, men det blev i alla fall bara två små kycklingfiléer med lite couscous och färsk tomat.

Och nu sitter jag här, och siktar in mig på morgondagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0