22 April 2009 / B

Jo, nu skriver jag ett kort inlägg innan jag går och lägger mig.

Idag var faktiskt en bra dag.
Lång, men den gick bra.
Hade kunnat skippa den där lilla klubban jag köpte för två kronor, men men. Man kan inte göra något åt det nu.
Ligger i alla fall på minus.
Förhoppningsvis har jag gått ner tills imorgon.
Be för mig ikväll?


Var i alla fall på gymmet med M och en till kompis, och fan vad vi gymmade alltså.
de gick iofs på spinning, medens jag var i gymmet, men spinning tänker jag inte ta till på ett tag.
Jag vet inte, jag fick bara en dålig känsla av att vara instängd i det där lilla, lilla rummet.
Jag fick smått panik.

Nåväl, över tre timmar på gymmet blev det; nästan fyra.
Tänk er det! Nästan fyra timmar på gymmet! Hade faktiskt kunnat tänka mig att stanna lite till.

Unden Afro Power Dance dock kände jag mig lite vek.
Helt plötsligt höll jag på att svimma. Allt ljud runt omkring mig försvann för ett ögonblick eller två, och allt jag hörde var mina egna andetag.
jag tittade upp mot taket, bet mig i kinden, och tvingade mig själv att komma ner på jorden.
och så kom andra andan.
Jag hade kunnat stanna på gymmet hela natten!

Nu ska jag gå och lägga mig dock, innan mamma kommer upp och frågar varför jag inte ätit någon middag.
Fy fan vad jag älskar denna bloggen. <3

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Elin

ÄT FLICKA, du är INTE tjock någonstans!!!

2011-11-14 @ 20:12:58
URL: http://infinitelectures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0