22 april 2009 /M

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva.
Är så himla trött, magen vill ha mat (men inte jag), slutkörd i kroppen efter 4 timmars gymmande.
Idag är intaget på 0. Och då menar jag 0,00. Har inte ätit så mycket som en brödsmula idag, och allt jag vill göra just nu är sova. Klockan är snart midnatt, och jag håller mig fortfarande vaken. Otroligt :)
Det konstigaste är ändå att jag knappt har varit hungrig/orkeslös alls idag. Den här dagen skulle kunnat vara som vilken annan dag som helst. I vilket fall så ligger hemligheten i att inte vara hemma, inte vara i närheten av mat, och hålla sig sysselsatt. Slutade liksom skolan sent, åkte direkt till gymmet och var hemma någon gång runt halv tio. Sedan var jag ändå för trött för att orka bry mig om mat. Skall försöka med samma grej imorgon, men tyvärr har jag ett prov som måste pluggas till så jag kommer inte kunna stanna så länge på gymmet. Men någonting är ju bättre än ingenting.

Jaja, nu får ni ha en bra kväll allesammans :) God natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0