25 April 2009 / B

Hets ätit idag, så tänker inte skriva nått 'Dagens / B'.
Skäms för mycket.
gick dock till gymmet och tränade bort allt.
Men mamma har inte lagat middag ännu.
Så jag ligger väll vid plus vid dagens slut.
Imorgon är det jobbet.
Minus 810 kalorier då.

Jag har till mitten av juli att bli smal.
Då ska jag bort.
M, du vet den där pojken jag snackat med i några år nu?
Han lät rätt så bestämd när han ringde igår ( vi pratade i cirka sisådär 4 timmar. ) och han vill att jag kommer och bor hos honom i åtminstone några veckor.
Lite läskigt, men jag vill.

Var och handlade med mamma & pappa idag ( vi köpte så mycket skit, så det var därför jag faktiskt hade chansen att överäta idag ens. ) och när vi stod där mitt i köpcentret, så gick jag och gömde mig bakom en hylla och började grina.
Hade mina vanliga kläder på mig, men kände mig plötsligt så otroligt fet och äcklig.
Kändes som om alla stirrade och äcklades över mig.
jag ville bara dö av skam.
Hade bara gått ner 0.2 KG sen igår.
Hade ju hoppats på åtminstone 0.4KG.
Näh, näh. Så går det.
Jag tror det blir samma som det blev förra helgen.
Att jag går upp typ 2 KG och sen kämpar resten av veckan med att gå ner till den vikten jag hade innan helgen.
Åh, vad jag HATAR att vara fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0