8 April 2009 / B


Nu när jag tänker på det så fick kroppen en hel del jäla stryk igår.
Och inte av den bra sorten ( dvs träning.).
Ja, jag erkänner. det blev ingen träning.
Nada. Zip. None. Zero.

Frukost : Gröt med tillbehör + macka + glass = spydde
Lunch : Bröd och glass = spydde


Sedan blev det ut på stan med en kompis i några timmar, och sedan hem på fest hos en annan kompis där det blev lite starköl och lite stark cider.
Slutade upp med att jag satt inne i hans badrum och körde fingrarna ned i halsen.
Vad tror ni inte händer?
Han kommer in och börjar ställa frågor.
Ush. Hoppas han inte kommer ihåg något idag.

Så fort jag kan så ska jag sticka till gymmet och vara där ett tag.
Hoppas att det onda i armen och benet har gått över tills då.
Ja, jag trillade omkull några gånger.
Och jag skäms som in i helvete.

TROR jag har blivit smalare dock...Jag brukar ställa mig framför spegeln och kolla innan jag stiger på vågen på morgonen.
Men idag drack jag en halvliter vatten innan jag ens kom på tanken, så det är bara till att vänta tills imorgon.

Har inte börjat med några läxor än, och tror inte jag kommer att börja med några innan skolan börjar.
Som vanligt.
-suck-

Nu ska jag till att städa och packa gympaväskan.
Något måste man ju få gjort.


CAPRICORN (22 Dec - 19 Jan)
Capricorn dieters have a number of wonderful qualities.
Extremely single-minded, well-organised and able to sacrifice everything to achieve their goals, Capricorns rarely have problems losing weight, provided they are motivated.
However, they do not take advice easily, nor do they look for help, so if they experience problems - like a weight loss plateau, a sudden loss of motivation, or a weekend binge - they can find it difficult to recover.
So for best results, Capricorns should be more prepared to take advice and seek support.
As far as specific plans are concerned, a practical diet with strict rules is ideal.

PISCES (19 Feb - 20 Mar)
Pisceans say one thing one moment, then do the opposite.
So their eating habits don't always match their good intentions!
That said, they are good organisers and once they start a diet they plan it well.
Since they enjoy their food, they should choose a diet plan with plenty of variety.
And for best effect, they should use their wonderful imagination to visualise how they will look when they reach their goal. Alas, Pisceans don't find it easy to start dieting.
Often they depend on someone else to suggest it to them. Support is crucial for them as they are easily distracted.
One critical comment can destroy their motivation, while even a minor amount of stress can drive them to bingeing.
Despite this, young Pisceans tend to lose weight quite easily once they develop a rhythm.
However, older Pisceans tend to gain weight easily.
To minimize this, they should take action as soon as they start gaining in order to prevent obesity in later years.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0