Kvällsinlägg /M

Nu är jag stressad. Måste hinna blogga lite innan pojken kommer och tittar.. Haha.

Den här dagen gick dåligt. Dåligt.
Inte lika dåligt som igår, men kan någon dag ens gå lika dåligt som igår? Tror knappast det. Promenaden jag tog idag blev inte lika lång som förväntat heller, eftersom jag gick ner till vattnet och somnade på en stenhäll. Hmm? Jaja, sedan blev det en portion middag, och fyfan vad illa jag mådde av den. Pasta med pastasås. Sedan var det såklart kvällsmat med hela familjen här, så då blev det te och två rostade mackor. Jag hatar att inte kunna skita i maten här. Jag kan inte säga "Jag har redan ätit" och sedan inte dyka upp alls vid matbordet, som jag kan göra hemma.

Imorgon skall dock gå mycket bättre. Det måste den. Det är inte meningen att jag ska börja öka i vikt nu igen på grund av ett jävla lov, det gick ju faktiskt verkligen åt rätt håll fram tills nu. Jag har bara lust att gråta. Imorgon skall jag ut o springa på förmiddagen, sedan en lång promenad på eftermiddagen. Det är mitt uppdrag, och jag kommer skriva hur det gick :)

Saknar dej B, och jag saknar våra gympass med för den delen ♥
Det är så skönt att ha någon som förstår vartenda ord i meningen man säger, utan att döma eller himla med ögonen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, jag känner mig som hon till vänster på bilden :P

2009-04-06 @ 21:54:11
URL: http://ienvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0