Nonsens / B


Har just spenderat cirka sisådär tio minuter med att ta bilder av mig själv.
Försökt se någorlunda smal ut.
Men varenda bild är jag tvungen att radera.
Allt jag ser ät fett.
Fett överallt.
Jag har lust att gråta.
Jag vill kunna ha svarta skinny jeans den här sommaren.
Kunna pröva kläder utan att se fett överallt.
Jag har lust att gråta.
Lust att skippa skolan imorgon och gå och träna hela dagen istället.
Det behöver jag.
Åh, jag är så jävla äcklad av mig själv.
Så många problem områden jag behöver bli av med.
Jag vill bli smal nu.
Har lust att spy, men vet att jag inte kan för föräldrarna är hemma och hör allt.
Så jävla, jävla äcklad av mig själv.
Vill ut och cykla med M, men vi måste verkligen plugga inför alla prov som lärarna har satt upp de här sista veckorna.

Ingen fet flicka passar i skinny jeans.
Dom heter SKINNY jeans för en anledning vet du.
Ush, jag HATAR att vara fet.
Äcklas så mycket att jag sitter här och halv lipar.
Så jävla patetiskt.

Kommentarer
Postat av: sarre

Jag måste bara säga att du är helt sjukt, man ser inget annat än bara skelettet på dig. Tänk på vad du gör med dig själv tar ditt liv med dina egna händer ärligt talat gå skaffa hjälp. Jag tycker det är jätte fint när man är smal och har nice body. själv tränar jag en hel del och ser till äta nyttigt. Men så långt skulle jag aldrig gå.



2012-05-23 @ 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0