Nu Dallrar Fettet / B

The greasy fry
 It cannot lie.
The truth is written
On your thigh.


Så jävla fet, så jävla äcklig, så jävla värdelös.
Det blev pannkakor med mormor idag. Pannkakor med glass.
Varför? Varför? Varför?
Åkte sen till gymmet.
Och gick hem.
Totalt antal brända kalorier : 1000
Totalt antal i intag: säkert över 56 000.

Ush.
Jag vill ha smala armar.
Smala axlar.

Smala lår
smala vader
smal hals
smal midja
höftben.
Ben, ben , ben, ben och åter igen ben.


Mamma och pappa är lediga i flera dagar nu.
Jag vill bara dö.

Tränade inte ens i två timmar.
Hur jävla fet får man bli?
Jag har ont i knät och armbågen efter flera fall igår på fyllan.
Och ont i magen också.

Och M, den där maskinen vi brukar göra först med benen ( den som har två funktioner. ) var trasig idag.
Åh, jag känner mig så VÄRDELÖS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0