Spinning /M

Slänger in ett kort inlägg innan jag sticker till gymmet, har nämligen bokat in mig och B på en timmes spinning-pass! Det är inte lite svettigt vill jag lova :) Är på jättebra humör nu, eftersom jag har klarat den här dagen väldigt bra enligt mig, haha. Efter den där yoghurten imorse har jag inte ätit ett smack under dagen mer, förutom nu när jag kom hem och åt en tallrik gröt. Kände att jag behövde något mer energigivande/mättande än linssoppa innan träningen. Med tanke på hur mycket jag har ätit i ungefär 10 dagar innan så trodde jag inte att det skulle gå såhär bra idag.
Gick ju som sagt på stan också i minst en och en halv timme, så det är ju alltid nått det med.
Skriver mer ikväll! Nu skall jag träna röva av mig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0