22 Augusti 2009 / B



Sitter här och trökar framför datorn...ännu en gång.
Mamma och pappa är nere i köket och fixar middag.
Kyckling blir det i alla fall.
Vad mer vet jag inte.
Mamma bara ryckte på axlarna när jag frågade.

Idag har det intagits en tallrik flingor till frukost och..
ja du...det var det.

Tog en Syneburn också.
Känner inte någon riktig skillnad faktiskt.
Förutom en sak.

Magen har kurrat HÖGT hela tiden.
men jag har inte riktigt känt ett behov att äta någonting.
Så det funkar ju faktiskt då.
Hmmm...Får se hur det blir senare.
Ska ut och jobba inatt, vilket betyder 3 timmars promenad.
Då kan jag likaväl ta en tablett då också.

På måndag ska jag ÄNTLIGEN träffa M igen!
Var det inte två månader sedan vi sist sågs, om inte mer?

Stackars M.
Här får du ett litet dekorerat inlägg iaf.
Även om du är utan bilder så är inte bloggen det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0