29 Augusti 2009 / B



Mitt nervsystem är fortfarande helt fucked up.
Känns som om hela kroppen domnar bort ibland, och då även halsen.


Hade bara en lektion igår, men stack hem efter halva.
Började få huvudvärk och kände att nånting var på gång.
På bussen hem fick jag svårare att andas, och det slutade upp med panikångest igen.
Jag AVSKYR att vara sjuk.


Nu har i alla fall min mamma och pappa åkt för att släppa av min kusin hos en av hennes kompisar som bor här.
Så det är endast jag och min bror hemma ett tag nu.

Fick i uppgift att laga äppelpaj och att plocka ur diskmaskinen.
Så förhoppningsvis kan jag hålla mig borta från allt godis som ligger lite här och var i huset just nu.

Jag tänker INTE gå upp dessa 1.5 kg som jag gått ner sen i onsdags.
Fy fan.


Jaja, det här var bara en liten update, så att människor ska veta att jag fortfarande lever.
Nu är det ut och plocka äpplen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade lätt kunnat bli modell om du gick upp lite;)

2011-02-24 @ 13:00:44
Postat av: Emma

Du hade lätt kunnat bli modell om du gick upp lite;)

2011-02-24 @ 13:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0