3 Augusti 2009 / B

Åh, åh hå vad jag älskar att få kommentarer på denna bloggen :3





Men för att inte babbla bort mig totalt från första stund, så tänker jag gå rakt på sak.
Förlåt om jag inte uppdaterat på ett tag ( känns som några dagar, minst? ) men jag är inte säker på att...Jo...

Vill ni ha bloggen uppdaterad cirka 1 gång om dagen, varannan dag eller.
Hur många gånger i veckan tycker ni verkar bra?
Jag vill inte att alla ni prenumeranter blir värsta begravda i e-mail där det står att rainbee har uppdaterat.

Men nu kunde jag inte hålla mig borta längre.

Mamma och pappa har vart helt galna i att köpa kakor och mums-mums och glass på sista tiden.
Glassen och mums-mums har jag stått imot, men en och annan kaka har väl slunkit ner.
Mer kakor än jag vill erkänna faktiskt.

Men jag är rätt nöjd ändå, för jag är på G igen med hela grejen.
Längre promenader, gymmet lite då och då, städar jävligt mycket för att bränna lite kalorier.
Och min magsäck har krymt lite grann i alla fall.


Idag åt vi riktigt tjocka, kryddiga korvar och pommes frites till middag.
Jag åt 5/6 av korven och en handfull pommes frites, och sen höll min mage på att spricka.

Och all mat börjar smaka kartong i munnen på mig.
Vilket jag älskar.

Och vart är nu M?
Varför skriver hon inte?
När kommer hon tillbaka?

Jo, mina små skönheter.
M är för bortrest och kommer inte hem förrän om typ två veckor tror jag.
Stackars barn :/
Jag vill också resa bort ett tag, men hon är ju fast med familjen.
Vilket betyder att de människorna övervakar varenda matbit.
Åh, M. Stackars, stackars barn <3


Idag fyllde en av mina kompisar år.
Ska kanske träffas tillsammans med några andra på fredag och gå ut på krogen, men jag vet inte.
Idag skulle vi till en restaurang i stan, men jag vägrade, självklart.
Det är en sån där buffé resturang som är jättepopular.
Och det är inte svårt att förstå varför.
Jag tror jag har ätit där två gånger och bvid båda tillfällerna har jag vart så mätt när vi gått hem, att jag vaggat fram som en gravid kvinna.
ÄCKLIGT mätt.
Så nej tack, inget för mig.

Kanske krogen dock, på fredag.
Kan va skönt att träffa lite människor.
Har inte umgåtts med en enda människa utanför familjen sen 12 Juli om jag räknat rätt här.
den 13 Juli låg jag hemma och grät hela dagen.
det var då min 'äta-gråta-inte-duscha-ligga-och-sova-hela-dagen' period började.


Nu jävlar dock.
Hittade lite tröjor från förra året,  och nog fan ska dom sitta baggy vid årets slut.

Kommentarer
Postat av: Jackie

Haha, ja det blev lite lättare, mindre och så ^^



För min del får du gärna uppdatera 5ggr om dagen! Ju mer inspiration jag har att läsa, dessto bättre går mina dagar :)

2009-08-03 @ 23:22:31
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker då du ska uppdatera så ofta du känner, det är ju kvalitet och inte kvantitet som räknas :)

2009-08-03 @ 23:47:22
URL: http://moretocome.blogg.se/
Postat av: Yumi

Din blogg är ju BRA, så uppdatera inte för sällan bara iaf! ;)

2009-08-04 @ 13:21:07
URL: http://inspirasian.blogg.se/
Postat av: Skinny

Uppdatera OFTA.En gång om dagen är bra!<3

2009-08-04 @ 18:58:28
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Alina

Jag håller med Sara. Uppdatera när du vill, känn dig inte pressad till något. :)

2009-08-04 @ 21:37:37
URL: http://ametrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0