4 Augusti 2009 / B

Hahaha.
okej, så responsen har väl blivit att bloggen ska uppdateras ganska ofta.
Inte frö ofta, men någorlunda ofta, och med något INNEHÅLL i texten.
Inte bara en massa babbel om känslor och sånt, det förstår jag.

Sitter just nu och spelar Framville & Farm Town facebook.
Nytt litet beroende.
Gillar inte Mafiawars lika mycket.
Jag är en liten bonde in i själen må jag tro xD

men till nyheterna!

Min mormor fyller år imorgon.
Så kan lika gärna skriva ner här hur min dag kommer att se ut imorgon, så att jag har någonting att gå efter.

Till frukost blir det nog...Två ägg.
150 kcal.

Sedan ska jag ta bussen in till stan och leta present till mormor  och en kompis vars födelsedag nyss var (  Ja, det var hon jag skrev om igår. ) och som jag troligen kommer att träffa på fredag. Inte säkert om jag ens orkar maka mitt feta arsle ut bland folk.

Har gått upp 1 KG denna veckan. Ett helt jävla kilogram! Ush!

Nåväl, tillbaka till ämnet.

Frukost och sen ut och leta present.
Ska försöka se till att komma hem runt fyra eller fem tiden på eftermiddagen.
Sedan blir det födelsedagsmiddag och tårta.
Ush.

Ska ta två laxeringstabletter innan jag går och lägger mig också.
Magen är uppsvullen och äcklig, och jag orkar knappt göra något än att vagga omkring som en gravid anka.


På torsdag blir det plugga matte och träna som gäller.
Sen får vi se.

Kommentarer
Postat av: Jackie

Åh, farmville <3!

Började med farmtown idag, fast jag tycker det är mycket krångligare? Nu måste jag ju vara nördig och fråga; vilken level är du på? xD

2009-08-04 @ 23:30:30
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: -Moi {Raspberrysmile}

Svar: såg du förra veckans avsnitt av supersize vs superskinny? Jag missade det och jag MÅSTE veta om Alex var med. :( jag såg han i säsong 1 och han var ju dösnygg typ haha. villlll inte ha missat honom!

2009-08-05 @ 02:01:01
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Skinny

uppdatera ofta ja :D haha

första bilden ,omg . fin<3

2009-08-05 @ 20:34:33
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0