8 Augusti 2009 / B

Vra och golfade lite idag.
Äckligt lite kalorier man bränner.
180 kcal å en timma.
wtf?

Står och äcklas av vad jag ser i spegeln just nu.
Jag har känt att fettet har samlats på mig den senaste tiden, och nu idag ställde jag mig äntligen på vågen.
TRE KG!
TRE KG HAR JAG GÅTT UPP!!

Nä, nu finns det inga jävla ursäkter längre.
det är bara att börja sticka hemifrån när mamma och pappa ens börjar TÄNKA på att laga mat.
Så är det bara.

Gymmet, here I come!



För att påminna mig själv.
Jga måste köpa koffein tabletter och ett paket cigaretter när skolan börjar.

vet att det inte är bra att börja, men tänkte ha ett paket till hands när hungern blir som värst.

Vet att det är korkat, speciellt när jag äntligen slutat röka efter fem år, men vad ska man göra?
Man måste göra det som krävs.

Imorgon ska det jobbas, vilket betyder två timmars promenad.
Ska sedan sluta det jävla jobbet.
Kommer inte att orka med det sen när skolan väl börjar.

Får hitta något annat att ha som deltid, så att jag kanske till och med slipper middagen hemma?

Sista året nu i skolan.
och jag VÄGRAR vara en av dom feta!
Detta året är början på en förändring!
Smal kropp.
Bra betyg.
En BÄTTRE B!

Kommentarer
Postat av: -Moi {Raspberrysmile}

smal kropp, bra betyg.. det är mitt mål det här också

2009-08-09 @ 17:51:50
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0