Frukost / B



2 dl vaniljyoghurt = 120 kcal
En skiva mörkt bröd = 75 kcal
1 tablett Syneburn.

Det är dagens frukost.

Har börjat få svårt att sova längre perioder.
Somnade till exempel klockan 3 imorse, och vaknade klockan halv 7.
Jag behöver MER än tre och en halv timmes sömn för fan.
Men ändå känner jag mig ganska utvilad.

Och JUST DET JA.
Dom där Synerlin tabletterna jag köpte.
Jag stoppade ner en i din burk M, men du har säkert fått SMS:et.

När jag öppnade den burken trodde jag att jag skulle spy.
Inte bara var en tablett lika stor som en 50-öring.
Dom luktade PYTON.
Och jag överdriver inte.
Så sjuk jävla lukt har jag aldrig vart med om.
Men det är nog värt det.
Om man äter det med någon yoghurt eller sånt så borde det väl funka.

Och sen ska vi inte glömma att medens Syneburn endast har 10MG Synefrin, så har Synerlin hela 500MG!
Vilken jävla skillnad!

Folk kanske undrar vad jag gjorde tills klockan 3 på morgonen.
Letade bilder, förstås, så som bilden i detta inlägg.
Jag är så trött på att se samma bilder om och om igen.
Vi behöver lite nytt.

Och för er information;
NEJ, bilden är INTE photoshoppad.

Kommentarer
Postat av: Skinny

Är dom tabletterna bra då:)?

2009-08-24 @ 12:44:43
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0