Jobba / B

Om en halvtimma ska jag ut och jobba.
Kommer inte att komma tillbaka hem förräns klockan 06.00.
Hur många timmars promenad är det egentligen?
3 och en halv timma.
Om 20 minuters promenad bränner 90 kcal...
Då komemr jag alltså att bränna ...900 kalorier?

Inte dåligt, inte dåligt.


Enda hemska är att...tja.
jag köpte ett par nay skor för bara någon dag sen eller så.
Gick i dom.
Fick blåsor på båda stortårna.
Nu är båda blåsorna infekterade.
Så det gör ont även att gå i mina vanliga skor.

Mysigt mysigt.
Och inga plåster har vi heller.
Så jag får självklart nöja mig med lite toalettpapper virat runt stortårna.

Nej, jag tar nog två BURN nu, och hoppas att jag går ner lite tills efter att jag vaknat imorgon.
Har för fan inte sått på vågen sen..jag vet inte när.
Patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0