Lasagne /M

Sitter ute, och passar på att skriva ett litet inlägg :)
Dagens har blivit 1 ägg till frukost, lasagne och sallad till middag. Snacka om världens kaloribomb, och snacka om att jag tänker ta en lång promenad sen! Speciellt eftersom att jag lyckades bli ilurad en bit kaka emellan det också.
Kom på hans mamma med att titta fundersamt på min tallrik när jag inte tagit "speciellt mycket", blä, ibland är det lättare att vara hemma. Då kan man åtminstone ljuga om att man redan har ätit, här är det omöjligt. Jag lyckades i alla fall tacka nej till både efterrätt och choklad sen :) "Nej tack, jag är så mätt. Jag tar mig senare".  Sure.

Saknar alla bilder jag hade på förra datorn. Nu har jag inget att kolla på när jag inte har något internet, och inget att piffa upp inläggen med. Tur att B gör det i alla fall :)
Nu skall jag fortsätta här, men jag skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0