Planering / B

Dagen har inte gått särskilt bra.
Men jag ska inte stå och lipa för det som hände i det förflutna.
Jag ska se fram emot framtiden!
PLANERA!

Mamma och pappa börjar jobba nästa vecka.
Och min bror åker bort i en vecka på söndag.
FANTASTISKT!

Det lämnar mig för det mesta ensam på dagarna, då inte mormor kommer på besök ( vilket hon gjort mindre och mindre på sistone).

Så, för att sammanfatta det hela, så är jag ensam från 08.00 till 18.00 på dagarna!

Så självklart ska jag smutsa ner lite tallrikar, ställa i diskhon eller på rummet, och sedan sticka ut.


Min mens är försenad med två dagar, men jag kan likaväl nu börja klaga på mensvärk.
Så från imorgon och fram tills på söndag ska jag försöka att bara äta soppa till middag.
Och kanske lite kräm på dagen.

Nu får du fan ta och komma hem M!
Jag är ensam och fet och all träning är så tråkig utan dig D:


Kommentarer
Postat av: Sara

Okok, haha. Jag hade nog med tränat där om jag inte vore värvad till friskis. Men jag gillare, det ska inte vara så stylish där, man får vara ful när man tränar ;)

2009-08-12 @ 22:40:24
URL: http://moretocome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0