6 Augusti 2009 / B

Åh, aj, aj, aj, aj, AJ!

Laxeringstabletterna gör vad dom ska, det kan jag lova.
det blev fet middag idag ( jag SÅG allt smör och allt salt mor min hade i! ) och mår lite illa.

En glad nyhet är att mina föräldrar börjar jobba den 17Augusti!
Det ger mig totalt 7 dagar då jag slipper middagen innan skolan börjar!
Ska försöka köra en liquid-fast under dom dagarna.
Inga smoothies eller  youghurts.
Typ bara juicer, saft och vatten.


På mormors födelsedag blev det cheesecake och glass.
Jag åt, och nu har jag skabbiga sår i gommen.
Som när man har ätit något stekhett och bränt gommen...känner ni igen den känslan?

Någon dag ska jag följa med min mormor och golfa.
Kanske blir kul?
Per 10 minuter eller något bränner man typ 30 kalorier.
Inte mycket, men NÅGOT :/

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad för medel tar du? :)

2009-08-06 @ 23:15:02
URL: http://moretocome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0