11 December 2009 / B



Klockan är 05.39
Jag kan inte sova.
Mestadels på grund av en tung känsla i huvudet som skickar spasmer ner i hela kroppen då och då.
Vettefan varför.
Kanske har jag fått något slags virus som mitt sugiga immunförsvar inte kan hålla borta?
Till och med käken på vänstra sidan känns konstig.
Ush.

Men en liten del av mig kan inte sluta tänka på vågen.
Jag är skiträdd för att ha gått upp.
För att siffrorna på vågen skall ha ökat.
Jag VILL inte gå upp i vikt!

En liten röst säger att potatismos och fyra köttbullar inte skall få mig att gå upp i vikt.
Mitt gamla jag, må jag tro.

Men resten skriker att jag borde gå ut och springa i minst en timma.
Tills jag VET att det är avbränt.
Borta.

Men jag kan inte.
Mormor kommer att vakna, och hur fan ska jag då förklara mig?


Kommentarer
Postat av: nameless

Åhh vad bra att det inte kostar så mycket nu, kanske ska passa på, måste bara göra det en dag då föräldrarna inte är hemma annars komerm de undra vad det är förnått. :)

2009-12-11 @ 09:58:47
URL: http://nameless.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0