12 December 2009 / B



Tog en laxerings-tablett idag innan jag stack till gymmet och styrketränade lite.
Mer muskler bränner mer kalorier, trots allt.
Dock lyckades jag pressa in 30min på crosstrainern.

Trodde dock inte att pappa skulle laga mat idag, men självklart ska ju hela min planering förstöras.
Pasta carbonara med ägg-gula, parmesan och minibaguette med smör.

Jag satt där och velade lite, innan jag bestämde mig för att det endast fanns en utväg.
Så jag åt upp min portion, lade undan disken och gick sen upp i badrummet för att spy.
Förlåt pappa.

Halsen är rå, men jag är nöjd.
Inga äckliga kalorier som förvandlas till fett.
Tomhet.
Glädje.


Nu ska jag (mycket troligt.) ta hunden och gå en promenad med honom ut i snöstormen.
Sedan är det dags för läxor igen.
Ush, säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: m.

vet inte om det är av intresse men ikväll kl 18.30 så är det models of the runway på tv3. kanske lite thinspo? :)

2009-12-13 @ 13:33:02
Postat av: latzia

Vart får du tag på laxeringsmedel?

love*

2009-12-15 @ 00:19:22
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0