15 december 2009 /M

Igår:
1 liten clementin
1 ruta mörk choklad
Idag:
-

Det börjar verkligen märkas i hjärnan att jag knappt sovit ordentligt en enda natt på två-tre-fyra veckor. Gick och la mig någon gång efter tre imorse, men kunde som vanligt inte sova - trots att jag var dödstrött. Jullovet kommer väldigt lägligt känner jag, och jag ska verkligen försöka sova ut denna helgen som kommer. Har inte varit ute och powerwalkat min runda på jättelänge nu, så det är någonting jag också måste försöka ta mig tid till. Minst en runda på fredag, lördag och söndag. Blir det bättre väder än detta regn/snö/slasket så blir det såklart mer :) Nu ska jag skynda iväg, skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0