9 december 2009 /M

Gud vad dålig jag är! Har jättedåligt samvete över att jag inte bloggat på ett tag. Men nu är jag tillbaka i alla fall :)

I måndags kom som sagt tabletterna, och jag har än så länge bara testat super-slim. Dom funkar! Åt varken i måndags eller tisdags :) Idag har jag inte tagit några tabletter alls men har ändå klarat mig på en liten skål soppa; vilket är helt okej. Har dock känt mig fruktansvärt trött och orkeslös de senaste dagarna, men det beror nog främst på att jag tror att jag börjar bli sjuk.. 

Är (som vanligt) lite rädd för den kommande helgen. Ska träffa pojkvännen då, och han får mig alltid att äta alldeles för mycket :( Och nu när det går så bra vill jag ju inte förstöra det! Jag måste lägga upp en plan på något sätt.. Har ni några idéer?

Jag måste liksom äta minst frukost och middag med honom, och jag måste verkligen äta tabletter så att jag inte kommer in i någon dålig "äta allt"-fas. Så, frukostar på max/runt 100 kcal får gärna tipsas om :) Själv tänker jag på lättfil, havregrynsgröt utan tillbehör eller knäckebröd.. Sedan får jag på något diskret sätt se till att vi går mycket, promenader och så. Herregud, jag är rädd.. Rädd för att tappa kontrollen. 

Nu ska jag återgå till provpluggandet, men plugg funkar verkligen inte för mig längre. Jag läser bara ord, utan att se något sammanhang alls i texten. Läser om en sida tre gånger, men kommer inte ihåg vad jag har läst. Tankarna är någon helt annanstans.

Skriver antagligen mer senare :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0