10 februari 2009 /M

Förlåt för min pinsamt dåliga uppdatering den senaste tiden. Har knappt varit vid datorn över huvud taget, så jag får väll skylla på det. Nu är det sportlov, men det är faktiskt inte bara positivt. Visst, skönt att slippa skolan, men befinner mig ju hemma hos pojkvännen och av någon anledning äter jag alltid mer när jag är här. Kan nog bero på att hans mamma lagar mat hela tiden, och tar illa upp om man inte äter..

Jag längtar så tills jag och B köper tabletter, av något slag.
Fettförbrännande och rejält hungersdämpande hade varit det ultimata, kanske Burn fungerar? Det skadar ju verkligen inte att testa i alla fall.
Igår när vi satt vid middagsbordet och åt började min pojkväns mamma prata om sin jobbarkompis. Tydligen hade dennes dotter slutat äta, och har gått ner jättemycket i vikt. Det vill säga att hon led (lider) av anorexia. När hon berättade detta kände jag avundsjuka. Avundsjuk på någon som lider av en dödshotande sjukdom. Avundsjuk på någon som aldrig äter, är svag, svimmar.. Självklart är det väll inte just det där med dödshotande sjukdom och svimmningar som jag avundas, men hela grejen att kunna motstå alla jävla kalorier och lyckas med det man går runt och ältar i sitt huvud hela tiden. För jag känner mig ju misslyckad, självklart gör jag det. Jag tänker ju hela tiden på att jag vill vara smalare, att jag ska sluta äta så mycket, men ändå så händer det ingenting. I vissa perioder kan jag vara "duktig". Då äter jag knappt någonting, jag motionerar, håller stenhård koll på kalorierna. Och då mår jag bra. För andra kanske det inte låter speciellt sunt, men jag mår mycket bättre då än vad jag gör nu. Än vad jag gör för det mesta. Det är väll mycket därför jag vill ha hungersdämpande tabletter också, just för att få hjälp på traven med den där första makten/kontrollen. Att kunna kontrollera hur mycket man stoppar i sig.

[X] 63
[  ] 62
[  ] 61
[  ] 60
[  ] 59
[  ] 58
[  ] 57
[  ] 56
[  ] 55

Det töntiga är att det ju inte är såå många kilon jag vill gå ner. Jag menar, man hör ju om folk hela tiden som gått ner 20-30-40 kilon. Här kommer jag med mina ynka 8 kg, men det står bara still.
Till skolavslutningen SKA jag väga 55 kg, så är det bara.


Kommentarer
Postat av: A

Tack så mkt :D jag gillar din sida också :) <3

2009-02-10 @ 15:56:19
URL: http://nycthinspo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0