11 Februari 2009 / B

Ush.
Har planerat måltiderna fram tills den 23. Sedan måste du, jag & våran andra lilla vän ha ett samtal om hur vi sak göra för att fira födelsedagarna! Om vi ska ut, måste jag faktiskt få veta. Den dagen måste jag äta någonting, så att alkoholen inte stiger mig rätt upp i huvudet och jag förstör allt genom att spy på någon. xD

Nåväl, imorgon MÅSTE jag fixa kortet, så att jag & M kan beställa tabletter.
-suck-
Och sen ska jag hämta grejerna för det nya jobbet.

Men nu tänker jag faktiskt skriva upp planeringen i matväg 12-23 Feb.
M, vi MÅSTE bestämma i träningsväg också. D:

12 Februari ; Havregrynsgröt
13 Februari ; Inget
14 Februari ; Havregrynsgröt
15 Februari ; 2 dl Tomat soppa
16 Februari ; Inget
17 Februari ; Havregrynsgröt + 2 knäckebröd
18 Februari ; Havregrynsgröt + 2 knäckebröd
19 Februari ; Havregrynsgröt
20 Februari ; Inget
21 Februari ; 2 dl Tomat soppa
22 Februari : Mors mat
23 Februari ; 2 dl filmjölk + 1 knäckebröd

Jag vet att det låter som mycket på vissa dagar, men jag vill helst ha energi när jag gör prov och redovisningar. :/
Så fort jag får en vecka utan några viktiga redovisningar eller prov, så ska jag fasta i minst 100 timmar.
Om jag lyckas undervika mors käk på lördagen och söndagen också, så blir det 168 timmar. MINST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0