11 Februari 2009 /M

Ännu en ny dag. Jag tycker inte att det är något annat än nya dagar nu för tiden, allting går så jäkla fort. Väcktes halv elva i morse, och ännu har jag inte gått upp.. Och allt tjöt om att man skall äta frukost inom en timme efter det att man gått upp för att få igång förbränningen, har jag med andra ord inte lyckats så bra med..

Jag kunde inte somna inatt. Det gick bara inte. För det första var jag skitnervös för allting, sedan stressade jag upp mig för att jag ville sova men inte var trött, och samtidigt låg jag upptryckt mot väggen av en viss herre så att jag var påväg att dö av värmeslag + trängselpanik. 
Tur att jag sket i att somna om vid halv elva imorse, så att jag förhoppningsvis somnar lättare ikväll.  

Just det ja, min nervositet.
Vi (eller mamma och pappa) är spekulanter på en lägenhet mitt inne i stan, som jag verkligen vill att vi ska "få". Jag kan liksom inte sluta tänka på den, och då brukar det ändå vara jag av oss som inte förväntar mig någonting. Den här är bara så perfekt. Stor, ljus, mysig, balkong, läget.. Ja, ni fattar.
Jag väcktes i alla fall imorse av att morsan ringer och säger att det kommer vara en till visning på fredag, och om ingen budar högre än oss efter den så skriver vi kontrakt nästa vecka. Jättebra nyheter kanske någon tänker då, men det känns verkligen som att det kommer någon jävel nu som ger sig fan på att få den. Blä. Jaja, man kan väll inte göra annat än att vänta.. 

Nu får jag sluta tjöta om massa dret, för nu är det lika bra att passa på att hoppa in i duschen medans jag ändå är ensam hemma. Skriver kanske ikväll.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0