15 Februari 2009 / B

Jag riktigt längtar efter morgondagen, men på samma gång vill jag inte någonsin att det blir måndag.
Imorgon har jag lovat mig själv att inte äta nånting, men jag vette fan om jag kommer att hålla det.
Dagen é lång och min mage högljudd. Får se till att ha med mig vattenflaskan och att jag tar mina vitaminer på morgonen.

Vill väga mig imorgon, men vet  inte om det är bra för mig :/ Man ska ju inte väga sig för ofta, för då blir det lättare att man äter massa skit så fort man gått ner lite grann.
Måste välja en dag i veckan som passar bra. Fredag blir INTE bra. Då äter man bara massa skit under helgen, vare sig man gått upp eller ned. Måndagar kan funka. Men även tisdagar och onsdagar.

Vilka dagar väger ni er på/ hur ofta väger ni er?

Mycket jävla jobb nu denna veckan. Ska försöka att tvinga mig själv att verkligen studera och göra alla läxor, redovisningar och prov. Jag MÅSTE få G på allt.

Näh, nu är det dags för sängen. Mina fossingar é trötta efter allt spring idag.
Och M, när kommer du hem egentligen? Är du redan hemma?

VART HITTAR NI ER THINSPO PÅ INTERNET?

Kommentarer
Postat av: pam

Jag brukar väga mig efter en fasta. :) Inte under den, det är så lätt att man blir omotiverad då. Sen så brukar jag också köra på mått. Det är kul. Blir ett annat resultat då.



kram

2009-02-16 @ 09:59:58
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: M

jag är hemma! :) men jag kan inte svara på dina sms.



på tal om att väga sig, så var det jättelängesedan jag gjorde det nu :/ ett tag gjorde jag det varje varje dag, och för min del blev/blir jag ännu mer triggad att inte äta om jag gått ner i vikt :)

2009-02-16 @ 10:18:32
Postat av: Alexis

Jag har inte vägt mig på evigheter men imorn är det dags igen... Ska nog bara väga mig 1 g/v, men det blir oftast varje dag.

2009-02-16 @ 18:50:16
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ush jag väger mig varje dag, morgon & kväll.

2009-02-16 @ 20:54:39
URL: http://www.xanga.com/shackiana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0