16 Februari 2009 /M

Nu är jag hemma igen, och idag börjar skolan. Sov förbi morgonlektionen, så jag skall åka till skolan om ungefär en timme. Ja jag vet att det är dåligt av mig att solka, men jag var så jäkla trött och dessutom slapp jag bamban :)

Nu känner jag verkligen motivationen igen. Jag skall försöka att inte äta någonting idag, och förhoppningsvis blir det träning i eftermiddag också. Den här veckan tror jag är starten på en verklig viktnedgång, och det finns fan inga ursäkter. Förhoppningsvis kommer tabletterna på onsdag eller torsdag med :)

Nu måste jag göra mig iordning, kom på att bussen går om tjugo minuter. Shit.

Kommentarer
Postat av: du är sjuk!

om det är du på bilden så kan jag bara säga att du är sjuk i huvudet och borde slänga dig i väggen!.

du e fan lika smal , smal? e deet ens rätt ord du e lika mager som ett tråd. om du nu fattade..din hjärna funkar snett juuh :/

2009-02-16 @ 15:39:30
Postat av: Anonym

guuud tänk om man såg ut så där... vilken dröm

2009-02-18 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0