16 Februari 2009 / B

FAN FAN FAN!
Så sjukt förbannad är jag på mig själv just nu.
Åkte till Netto med en klasskamrat idag och köpte kex ( 5 kalorier ber kex.) och lite godis som jag sedan delade med en annan klasskamrat.
Fan va surt.
Jag trodde att jag skulle kunna kontrollera mig själv sedan, men NEJ! Sedan blev det två mackor MED smör och ett glad mjölk.
FAN VA FET MAN KAN VARA!
Nu har jag ont i magen och vill bara gråta eller gå till gymmet och träna i typ 14 timmar.
Men det kan jag inte,på grund av det jävla matteprovet imrogon som jag måste plugga till.

Fan va sur och ledsen jag blir. jag riktigt känner hur låren och magen växer. Jag hatar mat. Jag hatar mig själv.
Fan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0