18 Februari 2009 /M

Nu är min motivation nere på noll igen. Inte motivationen till viktnedgång, utan motivationen till skolan. Sitter här hemma i sängen, och sket i de två första lektionerna. Antar att det var för att det skulle vara värsta förhören på båda, som jag inte orkat plugga någonting till. Sedan orkade jag inte just för den anledningen hur länge jag kommer vara "borta" idag. Eller jag vet inte.. Men det känns bara så bajs, eftersom jag har blivit så mycket bättre men närvaron med tanke på hur det var för ett tag sedan.. Jag vill inte falla tillbaka i gmala banor om man säger så.
Jag får väll helt enkelt se detta som min komma-igång-vecka :)

Det blev inte någon mer mat igår än de där nötterna, honungsvattnet och den lilla mackan. Bra!
Och idag har jag druckit en smoothie. Helt okej, hade inte tänkt äta så mycket mer idag. Jag kommer ju som sagt inte ens vara hemma något idag, så jag vart skulle jag få maten ifrån?

Fyfan vad jag saknar träningen. Att springa och springa på det där löpbandet, känna hur slut varenda muskel är, och känna hur jävla äcklig och svettig man blir. Men jag älskar det. Sedan den där svalkande promenaden hem.. När man dessutom är nöjd med sig själv :)
Så imorgon, B, måste vi träna! Och på torsdag när vi är lediga! Vi kan ta med oss träningskläderna till skolan imorgon eftersom vi slutar så sent. Dessutom tror jag att tabletterna kommer att komma imorgon, eftersom de redan kommit så långt igår. Jaja, det märks väll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0