19 Februari 2009 /M

Förlååt för dålig uppdatering idag (igår)!!
Men nu sitter jag i alla fall här, mitt i natten som vanligt :) Gymmade i dag i lite mer än en timme, och fram tills dess hade allt gått jättebra. Men när jag kom hem.. Fyfan vilken ångest jag har nu.. Pappa hade lagat lasagne, och självklart var jag tvungen att äta. L A S A G N E, typ det värsta som finns.
Så imorgon är det tabletter & te som gäller, inget mer. Dessutom tänker jag vara i stallet hela dagen, eftersom jag har studiedag.

Jag bestämde mig då (efter maten) för att göra det jag väldigt sällan gör, och vill undvika; att spy. Så jag går upp på övervåningen, eftersom pappa befinner sig där nere, och går till toaletten. HAN HADE TAGIT BORT DÖRREN!! Det fanns ingen toalettdörr! Jag fick sådan jävla panik, men jag var fast, jag kunde ju inte göra någonting. Så nu har jag deppat hela eftermiddagen/kvällen. Det visade sig förresten att han lagt nytt golv i hallen, så det var därför dörren var borta.. Typiskt.

Men som sagt: BURN, CLA Fuel & Te imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0