20 Februari 2009 / B

07.00
Kände mig otroligt svag och illamående. Orkade knappt ens le eller lyfta armen för att vinka åt folk.
Tog en vitamintablett ( behöver verkligen köpa mer av dom.)

10.24
Tog två BURN tabletter och fick lite mer energi.

12.00
Åt ett äpple och tog en CLA Fuel tablett.
Extremt mycket energi helt plötsligt och VÄLDIGT lätt att koncentrera mig på lektionen.

12.38
Magen börjar kurra, men känner ingen riktig hunger eller sug efter nått.

15.00
Gymmet med M

17.00
Avslutade gym passet. Hur många kcal brände vi nu igen? 450-500?

18.00
en laxfile ( ca 200 kcal.)

Övrigt:
Energin är borta just nu, och jag vill bara sova.
Var så JÄVLA hungrig och sugen på nått fett efter träningen, men så fort mor ringde för att berätta att det blev mat så försvann det.
Lax & bandpasta.
På laxen hade hon lagt en massa ost och sås, men jag skrapade bort allt och åt min lilla lax bit med alla förjävliga kalorier.
260 kalorier på en dag.
På ett sätt känns det FÖR mycket som intag på 24 timmar.
Förhoppningsvis har jag inte gått upp nått imorgon.
Blev skitsur i morse när jag upptäckte att jag endast gått ner 0.2 KG sen igår.

Nu ska det till och sovas. imorgon ska rummet städas, hunden behöver gå ut,läxor göras och kanske blir det en liten tur till gymmet med M.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma Stenfors

Men gud! Jag tror inte att ni är så pass överviktiga att ni behöver hålla på såhär!

2009-02-20 @ 19:50:10
URL: http://stenfoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0