22 Februari 2009 / B

Oh herrejävlar vad trött jag är.
Som sagt, så var det ju VÄRSTA snöfallet här igår kväll, och imorse när jag skulle dela ut tidningen avr snön ca 15 cm djup. Jättekul att släpa på en kärra med ca. 250-300 tidningar på då.

Åt två stekta äggvitor ( 28 kcal. ) och drack vatten innan jag stack, gick i 4 timmar ( 1080 kcal brända! ) och nu sitter jag här och äter en portion havregrynsgröt med mjölk till. ( typ 500 jävla kalorier! Måste verkligen köpa minimjölk! )
Ska nog ta två BURN också, så att jag inte går upp typ trettio kilo tills imorgon.

Hur var din idag igår M?
Med din brors födelsedag och allt?
Blev det mycket skit? D:

Nåväl.
Ska stanna uppe lite till...Kanske titta på TV och sånt.
Ska nog inte lägga mig förrän runt tre tiden, bara så att jag kan missa middagen.

Men dock tror jag att jag ska sluta dela ut tidningen.
Jag VET, jag har bara gjort det två gånger och det är EXTREMT bra träning för det bränner ju så jävla mycket kalorier, men sen så får man bara 25 kr i timmen, mina små vänner.
Och det är FAN inte värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0