24 februari 2009 /M

Åh, jag har verkligen inte kommit åt datorn förns nu. Morsan har börjat plugga någon kurs på distans, vilket kräver att hon använder datorn. Och det gör hon, varje dag/kväll. Men nu äntligen hinner jag skriva en snabbis!

Går igenom de senaste dagarna lite fort, så att B blir nöjd :)

Lördag
Stallet hela dagen. Ridning, sysslor och allt det där.
Fest på kvällen. En del drickande (jag vet!), men också jävligt mycket dans.

Söndag
Helvettets dag. Familjen firade bror med middag, tårta och kakor. Morsan tittade konstigt på mig vilket tvingade mig att äta av både laxen och tårtan. Illamåendet den kvällen var enorm, och en hel del spyddes upp.

Måndag
Maten gick väll helt okej, men inte bra. Däremot gick gympasset med B jäkligt bra, och över 600 kalorier brändes ganska fort. Hemma på kvällen var det sit-ups som gällde.

Tisdag (idag)
Maten gick inte så bra som väntat, men det beror väll delvis på höga krav :) Gått en ungefär 3 timmars lång promenad.

Motivationen inför imorgon är på topp, men imorgon kommer också pojkvännen. Självklart saknar jag honom som fan, och längtar till imorgon. Men samtidigt kommer det bli svårt att dölja tabletterna och att jag inte äter. Det värsta är när han protesterar när jag inte äter, genom att inte äta själv. Och alla vet ju hur medgörliga hungriga killar blir, inte, haha.

Läste att B nämnt laxeringsmedel. Och ja, jag vill ha det, men inte för dagligt bruk. Utan för dagar som tillexempel i söndags. Dessutom går man visst ner i vikt när man använder det, och om någon har något tips på bra sådana så skulle jag bli tacksam :)

Men jag är ju lite orolig också. Har aldrig testat det förut, och det hade ju inte varit så kul om jag sket ner hela mig i typ skolan eller något. Så en öppenhjärtad skäl får gärna förklara för mig hur det går till, haha.

Om åtta timmar börjar skolan. Och en stor redovisning (den som skulle gjorts förra veckan) väntar mig, och jag ser inte fram emot det :( Hade varit skönt om den inte blivit framskjuten, så att jag hade haft den avklarad.. Jaja.
Jag säger god natt nu, och som ni förstår kommer jag ha jäkligt begränsad tillgång de närmsta dagarna nu med. Men jag skriver så fort jag kommer åt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0