5 Februari 2009 / B

Bror och hans flickvän har dykt upp här hemma hos oss, och självklart tar jag tillfället i akt. Vem skulle kunna hålla mig borta från att uppdatera bloggen? Imorgon blir det läskigt värre, då M ska klippa och klistra i håret på mig ( okej, kanske inte klistra....får vi hoppas....Vem vet? Hon kanske klipper fel och försöker rätta misstaget?) och nu skriver jag klart läxorna ( en försenad uppsats och en engelska läxa.) som jag ska lämna in i morgon.

Likväl kan man även börja planera för Sportlovet, och då jag är ALLDELES för lat för att skriva upp på papper vad jag ska göra denna veckan ( tänk på de stackars små träden! ) så kan jag likväl uppdatera på bloggen och låta folk veta hur det har gått.

Lördagens schema kanske man ska börja med, då det alldeles snart är Fredag.

Okej, så här ser det ut för ögonblicket. Säg till om ni tycker att jag ska göra några ändringar ( -blinkar mot M-)

Lördag:
Frukost: Havregrynsgröt ( 130 kcal.)
Se hur länge jag kan göra 'plankan'
50 situps
Göra klart inför franska redovisningen.
Lunch: Ingen
Lässtund
50 situps
20 armhävningar
Gymmet i 2 timmar
Middag: 2 dl blåbärssoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0