Efter gymmet / B

Kommer precis från matbordet där man åt två kycklingbitar och fyra klyftpotatisar tillsammans med 2 dl lättmjölk.
Var på gymmet i 65 minuter ( ca 450 kalorier brända.) tillsammans med M, och när man kom hem hade man gått ner 0.2 kg sen i morse.
Hoppas att jag har gått ner mer tills imorgon, fast jag ångrar verkligen att jag tog två kycklingbitar istället för en. Men morsan hade kommenterat annars, och det hade blivit världens diskussion, och jag orkar bara inte med det just nu.

Burn ( med koffein.) tabletterna funkar väl Okej.
Har inte prövat dom 'riktigt' ännu, om man ska säga det så. Jag tog en kapsel mitt på dagen, efter lunch, och det var ju ingen mat eller nått.
Jag brukar känna mig halvdöd efter lunch, men nu fick man i alla fall tillräckligt med energi för att vara på gymmet.
Hade stannat en timma längre, men M var trött, så vi åkte hem istället. :3

Ska snart gå ut med hunden, och italienska provet tror jag att jag skippar imorgon. Jag orkar inte plugga. Jag får ta mitt IG. Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0