Hemma Igen / B

Bah, hade egentligen uppdaterat tidigare om det inte vart så att;
1, hunden behövde gå ut och
2, en kompis ringde ( pratade i en timma om INGENTING. )


Kanske är denna vännen EN av orsakerna till att jag söker mig på vägen till 'perfektion' ?
Jag menar, självklart gör jag det för mig själv, för att jag vill bli smal...Nej...MÅSTE bli smal. Jag blir inte lycklig om jag inte är smal.
Men sen den här kompisen. Han bor i USA. Har känt varandra i ca 5 år, och ja, jag KANSKE kärade ner mig lite i honom i början ( INTE ETT ORD, M! ) och det kan ju vara så att för honom vill jag vara liten, nätt och fin. Inte nån stor, ful tjock gumma.
Jag brukar typ aldrig kära ner mig ( seriously, det har kanske hänt EN gång förut.) och när jag väl gör det...I got it bad, people.
BAD.
Men ingen pöjk vill ha en tjock flicka. Sådarna är reglerna.

Nåväl, nog om mitt så kallade 'kärleksliv'.

idag åt jag ju då havregrynsgröten, 2 matskedar äppelmos, 4 dl lättmjölk och så sedan ett äpple.

En CLA Fuel tablett och en BURN tablett slank också ner.

Tränade i två timmar ( 600 kcal brända. ) och sedan blev det stallet med M ( som tvingade upp mig på hästen. Allvarligt, att ha sådan hjärtklappning borde VERKLIGEN bränna några kalorier! )

Är inte speciellt hungrig, utan ska nu gå och göra engelska läxan innan jag somnar.
Träning imorrn och på lördag. På söndag är det till att dela ut tidningen, så tror jag skippar gymmet då. Folk snackar ju alltid om att man ska ha en vilodag!

Enligt vågen hade jag iaf inte gått upp något sedan imorse. Så önska mig lycka till. Vill ha gått ner LITE till imorgon!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0