Hemma igen :) /M

Det är bannemej inte lätt alltså! Att inte äta någonting när morsan är hemma. Det är näst intill omöjligt. Hon släppte liksom inte iväg mig till stallet förut för att jag inte hade ätit någonting, så jag tog en halv brödskiva -grovt bröd! Ingenting på, så jag hoppas att det var okej.. Var i alla fall i stallet enda fram tills nu på kvällen, sedan kom jag hem och tog 2 BURN och en stor kopp grönt te.
Som jag brukar säga; det kunde ha varit värre. Men jag fasar inför middagen. Får försöka lura i dom att B tog med gorbys till stallet eller något sådant. Och att jag åt när jag kom hem.

Nu vill jag bara ta ett långt bad, sedan måste jag läsa psykologi. Eller va fan, jag kan ju läsa psykologi när jag badar? Haha.
Hörs ikväll! (Btw, jag har inte varit ett dugg hungrig idag. Kanske är det tabletterna som faktiskt funkar?)


Det där kan vara jag en dag. Det kommer vara jag en dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym vill jag vara..

jag mår illa när jag ser hon tjocka..



jag skriver om liknande grejer som du gör. läs det!

2009-02-22 @ 21:13:27
URL: http://itsallaboutcalories.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0